LT Bihać: “Svjetlo na kraju tunela”

LT Bihać: “Svjetlo na kraju tunela”

U moru aktuelnih negativnih priča o školstvu, o odnosu profesor-učenik koji se prikazuje punim nerazumijevanja, nepristupačnosti, Lokalni tim Bihać smatra da je došlo vrijeme za pozitivne priče, koje će, ko zna, možda otvoriti pitanje na koji način je moguće ostvariti prosperitet glede tog pitanja. Ovom prilikom donosimo vam priču o hvalevrijednom profesoru koji učenike Gimnazije ”Bihać” godinama podučava likovnoj umjetnosti, ali i samim životnim principima i lekcijama, profesoru Seju Ramiću.

Naime, profesor Sej Ramić umjetničkim i pedagoškim vodama paralelno plovi već treću deceniju. Rođen je u Bosanskom Petrovcu, 1961. godine. Osnovnu školu pohađao je u Sarajevu i Bihaću, gdje je završio i gimnaziju 1979. godine. Diplomirao je na Akademiji likovnih umjetnosti u Sarajevu 1983. godine, a svoju prvu veliku samostalnu izložbu imao te iste godine u Centru međunarodnog prijateljstva.

Priča o njegovim izložbama i ostalim aktivnostima tu ne staje, već se može reći da je tek počela a ovom prilikom bismo izdvojili samo neke: organizacija 150 različitih izložbi i humanitarnih aukcija u toku rata; velika izložba 2007. godine u Gradskoj galeriji u Bihaću, Muzeju Jovana Bjelića u Bosanskom Petrovcu i Bosanskom kulturnom centru u Zagrebu; dizajniranje Bihaćkog ljeta od 2001. do 2004. godine; učesnik mnogih kolonija i Bijenala umjetnosti minijature u Tuzli, nagradu povodom manifestacije ”Dani Ismeta Mujezinovića” u Tuzli 2011.god; izabran je profesorom generacije 2007. u Gimnaziji ”Bihać” …

Naravno, postignuća profesora Seja su u svakom slučaju impresivna, ali nisu pravi odgovor na pitanje zašto smo baš o njemu odlučili pisati, on tek sljeduje.

Prvim časovima likovne kulture, učenici odmah stvore impresiju kakva ostaje i do samoga kraja. Profesor Sej, njegova pojava i govorenje odišu kreativnošću, mudrošću i ljubavlju prema poslu kojim se bavi. Časovi su do same srži interesantni, pored planiranog gradiva profesor se uvijek referiše na nešto iz opće kulture življenja. Profesor je uspio uspostaviti balans u odnosu s učenicima- pristupačan je, u pravoj mjeri duhovit i otvoren, a ipak, poštuju ga. Drži do normi ponašanja na satu, što je sasvim ispravno.

U više navrata profesor Sej je kako riječima, tako i djelima pokazao da podržava aktivizam kod mladih ljudi pa i da je spreman potaknuti isti. Podržava rad Teatra mladih u Bihaću, i uvijek određenom broju učenika plati ulaznicu, sitnicu koja može da znači. Gimnazijski učenici s afinitetom za likovnu umjetnost svoje sposobnosti mogu prikazati upravo izložbama i sekcijom koju on potencira. U bilo koje doba spreman je izaći u susret, svake godine pripomaže vijeću učenika u akcijama, projektima.

Profesor Sej, pionirski je primjer korektnog profesora, koji ne samo da podučava, već i odgaja, jer zna da su upravo mladi okosnica društva, sadašnjost i budućnost.

10

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *